.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی: مشکل کشور اجرا نشدن سیاستهای سند چشم انداز است

محسن رضایی با بیان اینکه مشکل ما تعیین سیاستها، شعار دادن و آرمانخواهی نیست گفت: مشکل اساسی کشور اجرا نکردن سیاستهای سند چشم انداز است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محسن رضایی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری دیدار کرد.

این کاندیدای انتخابات در این دیدار اظهار داشت: از زمانی که از سپاه بیرون آمدم دغدغه های جدی بنده را سخت متوجه خود کرده بود که خواستم برای کشور کاری انجام دهم.

رضایی افزود: پس از انقلاب اسلامی تاکنون هنوز آثار دولت اسلامی در زندگی مردم نمود پیدا نکرده و مردم از زندگی در کنار جمهوری اسلامی باید احساس رضایت بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز آینده کشور را در مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت کلان با بزرگان انقلاب تدوین کردیم خاطرنشان کرد: مشکل ما تعیین سیاست ها، شعار دادن و آرمانخواهی نیست ، بلکه مشکل اساسی کشور اجرا نکردن سیاست های سند چشم انداز بوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تلاش های جدی طی سالهای پس از انقلاب در کشور صورت گرفته است یادآور شد: متاسفانه مردم این زحمت ها و تلاش ها را به خوبی احساس نمی کنند.

محسن رضایی با اشاره به اینکه در طی سالهای پس از انقلاب تاکنون دولت ها در صدد کوچک کردن ظرفیت مدیریت کشور بوده اند اظهار داشت : تشکیل دولت ائتلافی بزرگ کردن ظرفیت های مدیریتی کشور است .

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در دولت ائتلافی از افراد کارآمد و ارزشی استفاده می کنیم اذعان داشت: فقر، بیکاری، گرانی و عقب ماندگی را با همکاری دولت ائتلافی به آبادانی توام با رفاه اقتصادی برای مردم تبدیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم تشنه دولت عملگرا هستند و به شعارها دیگر اعتنایی ندارند خاطرنشان کرد: مردم از دعواها ، کشمکش ها و شعارها و به حاشیه گذاشتن مدیران کوچک در تصمیم گیری های بزرگ خسته شده اند.

محسن رضایی خاطرنشان کرد: می توانیم کارهای بزرگی در کشور انجام داده تا از همه نیروها برای اداره کشور استفاده و آبادانی و توسعه اقتصادی را در کشور شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی من از حضور در انتخابات دهم ریاست جمهوری نوعی تکلیف بوده است تصریح کرد برای آنکه خواسته باشیم چهره اصولگرایی را صرفا متصل به جریانی خاص قلمداد نکنند، نسبت به تشکیل دولت ائتلافی اقدام کردم.

محسن رضایی با بیان اینکه اگر امروز تکلیف من حضور در صحنه بوده است اظهار داشت: به خدا توکل می کنم و مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس به صحنه آمده و تلاش جدی دارم.

وی در پایان گفت: مراجعات مردمی در مورد بیکاری و گرانی در کشور به سمت مسئولان رو به افزایش بوده بنابراین باید فکری برای برون رفت از این معضل بزرگ کشور کرد.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تشکر از دیدار محسن رضایی با وی اظهار داشت: رضایی چه کاندیدا باشد چه نباشد برای ملت ایران یادگار جبهه، جنگ و امام و رهبری است.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از کاندیداها خواست به جای ارائه تئوری ها ، برنامه منظمی برای رفع مشکلات اساسی جامعه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه اخلاق انتخاباتی در بین برخی کاندیداها و حامیان آنان به خوبی رعایت نمی شود اظهار داشت: شما (محسن رضایی) به واسطه ارزشی بودنتان مبرا از عدم رعایت اخلاق انتخاباتی هستید چرا که شما متعهد بود، جبهه را درک کرده اید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: سوابق رضایی در جنگ و دوران دفاع مقدس برای همیشه تاریخ در ذهن مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.